ourtree.dk Gå på opdagelse i din slægtshistorie

Forum - alias?

For at besvare indlægget skal du være logget på systemet.

alias?

flemmingholm
13-10-2015

Føler mig rigtigt dum. Er det nok også: Får en e-mail fra Ourtree, at en anden har oprettet en alias til en af mine personer. Bruger linket til personen i mit træ (Else Svendsdatter). Bruger linket til den anden brugers alias med samme navn, stavemåde og fødselsår. Glæder mig, for det er uden tvivl den samme. Vender tilbage til min egen. Trykker "tilføj alias". Får i det nye vindue oplyst, at der ikke findes nogentilsvarende person. Prøver at søge med forskellige informationer uden resultat. Det har ikke været spildt, for jeg har fået nye oplysninger til min Brothers Keeper. Men føler mig for dum til Ourtree.

Lissen
18-03-2016 kl. 14:52

Jeg har samme problem og føler mig også dum.
flemmingholm
18-03-2016 kl. 19:20

Hej Lissen
Vi er nok slet ikke så dumme. Jeg er i hvert fald klog nok til, at jeg har opgivet at deltage i ourtree.dk. Min hypotese er, at det er nogle begejstrede iværksættere, der har igangsat projektet. Men så er det blevet hverdag, og de har mistet interessen og lysten til at løse brugernes problemer. Det er ærgerligt, for ideen var god nok. :-(
anderskaas
17-05-2016 kl. 11:11

Jeg har lidt det samme problem.
Jeg har en Hjalmar Elof Gotfred Pedersen i mit træ:
http://www.ourtree.dk/web/familytree/ancestor.php?ancid=121404
Jeg har fundet en anden profil med samme navn:
http://www.ourtree.dk/web/familytree/ancestor.php?ancid=121404

Jeg er ret sikker på at der er tale om samme person, men alias funktionen kan jeg ikke få til at finde den anden profil???

Mvh Anders
holmstav
22-05-2016 kl. 19:45

hej Anders.
jeg prøvede i Søgning med Hjalmar Elof Gotfred fik intet søgte så på Hjalmer og fik de to frem du henviser til hvordan dun får alias ved jeg ikke,

med venlig hilsen
Carl
2206brigs
16-06-2017 kl. 11:50

Ja og jeg vil have slettet min profil, me det tager åbenbart tid...så de har nok MISTET interessen for at gøre mere ved ourtree
FlemmingFlouberg
19-05-2019 kl. 05:39

Kunne bruge en forklaring på funktionen Alias? som umiddelbart ikke er at finde.

Tilføj kommentar