ourtree.dk Gå på opdagelse i din slægtshistorie

Forum - Foto Upload

For at besvare indlægget skal du være logget på systemet.

Foto Upload

Bredgaard
13-10-2016

Jeg er ny her.
Jeg har upload nogle foto men kan ikke se dem nogle steder.
Virker det ikke ??

Ourtree
13-10-2016 kl. 10:23

Hej Bredgaad


Når du har uploaded de billeder som du skal bruge skal du vælge dem ved at klikke på ikonet "Vælg" (Grønt checkmark).


Hvis det ikke virker for dig så skriv endelig igen.

Mvh. Mads
Bredgaard
13-10-2016 kl. 12:15

Hej Mads
Jeg har upload nogle foto, derefter går jeg ind i start klikker på Søren Hansen Nielsen, derefter på vis-album, ingen foto at se, klikker jeg på tilføj person gå den tilbage til upload, klikker jeg på tilføj foto gå den tilbage til upload. så hvad gør jeg forkert ?
Mvh. Bent
Ourtree
13-10-2016 kl. 18:57

Hej Bent

Kan jeg få dig til at tage et skærm-print af siden hvor du kan tilføje og uploade billeder og sende til support@ourtree.dk så vil jeg kigge på det ASAP


Mvh Mads
Bredgaard
13-10-2016 kl. 19:00

Hej Mads
Rettelse skrivefejl Beklager. Når jeg klikker på tilføj person gå den tilbage til forsiden. (Jeg har nok ikke fået tildelt et album ? )
Mvh. Bent
Ourtree
15-10-2016 kl. 12:28

Hej Bent

Problemet med foto upload er fikse.

Den
Ourtree
15-10-2016 kl. 12:34

Den eksisterende komponent krævede at flash var installeret i din browser, det er det i Chrome men skal installeres seperat i Explorer og Firefox. Det er fikset nu således at det skulle være muligt at benytte en hvilken som helst browser uden at installere noget. Du kan også uploade direkte fra din smartphone nu.

Mvh Mads Ourtree
Bredgaard
15-10-2016 kl. 17:57

Tak Mads.
Nu kan jeg uploade til album. jeg har tilføjet det Søren Hansen Nielsen. Nu er det væk jeg kan ikke se det nogle steder ?
Bredgaard
15-10-2016 kl. 18:04

Hej igen Mads Jeg tror det er kommet på plads
Mange tak for indsatsen
Mvh. Bent

Tilføj kommentar