ourtree.dk Gå på opdagelse i din slægtshistorie

Forum - Indsætte gedcom-fil

For at besvare indlægget skal du være logget på systemet.

Indsætte gedcom-fil

Falkenstrøm
20-09-2020

Jeg er helt ny på ourtree.dk og har brug for at vide, hvordan jeg kommer i gang.
Jeg har en gedcom-fil fra FamilyTreeBuilder, som jeg søger hjælp til at hente ind i ourtree.

Venlig hilsen
Birger Falkenstrøm

Dragonen71
22-09-2021 kl. 10:38

Hej Birger. Har du hørt noget ang. dit spørgsmål. Jeg vil nemlig også gerne vide det.
Falkenstrøm
24-09-2021 kl. 15:43

Hej Dragon

Jeg har haft kontakt til en person med kendskab til ourtree. Mit indtryk er, at der ikke er en hærskare af supportere bag programmet, og det var ikke let at få hjælp.
Jeg opgav at arbejde videre med ourtree og fik derimod en god aftale med Myheritage.

Venlig hilsen
Birger
HFV
26-11-2021 kl. 20:12

Kære Dragon
Der er ganske rigtigt ikke en hærskare af supportere bag Ourtree. Ourtree drives af frivillige, og der er været for få af. Nederst på forsiden meddelte vi derfor følgende:
Ourtree.dk hjælper almindeligvis gerne såvel nye som eksisterende brugere med upload af GedCom-filer til Ourtree.dk. – Dog kan Ourtree.dk fra den 15. november 2020 og indtil videre ikke tilbyde dig denne hjælp. Ourtree.dk drives af frivillige. Når vi igen er klar til at hjælpe, vil det blive oplyst her.
Til dette kan vi nu tilføje, at et nyt hold netop har indledt arbejdet med at skabe et nyt setup bag Ourtree. Ny åbning for modtagelse af gedcom-filer står højt på mållisten. Vi søger derfor en frivillig person til løsning af opgaven, der skal ske efter Ourtrees standard. Den er høj og sikrer stabil drift. Før upload af en gedcom-fil sikrer vi, at den er fejlfri.

Tilføj kommentar